مدیرکل بهزیستی تحت پیگرد قضایی قرارگرفت

با دستور رییس کل دادگستری گیلان؛

0 178

در پی آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود؛ قرار نظارت قضایی مدیرکل بهزیستی گیلان صادر شد.

«حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی» رییس کل دادگستری گیلان از صدور قرار نظارت قضایی مدیرکل بهزیستی استان به لحاظ کوتاهی در انجام وظیفه وعدم نظارت برکمپ‌ها در حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود خبر داد.

رییس کل دادگستری استان با بیان اینکه طبق دستورالعمل‌های مربوطه مرجع صدور مجوز و نظارت بر کمپ‌ها برعهده بهزیستی استان است، افزود: از لحظه وقوع حادثه، بررسی دقیق توسط همکاران دادسرای مرکز استان انجام شد و مشخص شد بهزیستی وظایف نظارتی و اداری خود را در این خصوص انجام نداده که منجر به وقوع این فاجعه شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: در همین راستا مدیر کل بهزیستی و کارکنان مرتبط تحت پیگیرد قانونی قرارگرفتند و تحقیق توسط همکاران قضایی آغاز و با توجه به اتهامات منتسبه ضمن تفهیم اتهام و صدور قرارتامین کیفری، برای نامبرده قرار نظارت قضایی صادر و نامبرده به قرار نظارت قضایی اعتراض که پرونده به شعبه ۱۰۷ کیفری ۲ رشت ارجاع و اعتراض نامبرده رسیدگی و قرار نظارت قضایی تأیید گردید و مراتب به سازمان بهزیستی اعلام شد.

 لازم به ذکر است: امروز رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از افزایش شمار جانباختگان سانحه حریق لنگرود خبر داد و گفت: شمار جانباختگان سانحه دلخراش لنگرود به ۳۳ تن افزایش یافته است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.