نماینده‌ای بی‌اثر نخواهم بود

محمد باقر نوبخت؛

1 137

«محمدباقر نوبخت» کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: اگر انتخاب شدم، نماینده‌ای بی‌اثر نخواهم بود که فقط صندلی مجلس را اشغال کند.

«محمدباقر نوبخت »که از حوزه انتخابیه رشت کاندید نمایندگی مجلس شورای اسلامی شده است؛ شرایط سخت، مشکلات و محدودیت‌های موجود گیلان را دلیل ورود دوباره خود به عرصه قانون گذاری اعلام کرد و افزود: برخی از دوستان توصیه داشتند که به دلیل مشکلات موجود به خصوص معیشتی به این عرصه ورود نکنم اما تصمیم بر این شد که از تجربیات بیش از ۳۰ ساله خود بهره ببرم و شانه زیربار سنگین این مسؤولیت بگذارم. اگر انتخاب شدم، نماینده‌ای بی‌اثر نخواهم بود که فقط صندلی مجلس را اشغال کند. بله با همه توان از حق مردم دفاع می‌کنم.

وی با اشاره به عملکردش در دولت گذشته اظهار کرد: ۱.۵ میلیارد دلار سرمایه گذاری در بخش عمرانی با رقم ریالی امروز ۸۰هزار میلیارد تومان رهاورد وی برای استان در دولت گذشته بوده است. اختصاص ۲۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای پسماند سراوان در دولت یازدهم و دوازدهم، تخصیص اعتبار ۵۰ میلیارد تومانی برای روند مطالعاتی دو رودخانه زرجوب و گوهررود، افزوده شدن بیش از ۴۶ هزار متر مربع به فضای دانشگاه گیلان و تخصیص ۲۰ هزار میلیارد ریال برای بیمارستان‌های گیلان از جمله این سرمایه گذاری ها بوده است.

لازم به ذکر است: نوبخت همچنین به شایعه‌های مربوط به کارخانه‌داری خود در شهر صنعتی رشت واکنش نشان داد و اظهار کرد:« به جز حقوق دانشگاه، درآمد دیگری ندارم و اگر هر شخصی کارخانه و یا شرکتی مربوط به من و بستگانم را پیدا کرد، آن کارخانه را به نام آن شخص خواهم کرد.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.