یک دم به درون نگاه کردیم

برگزاری نمایشگاه نقاشی در انزلی

0 195

نقش‌هایی که حاصل یک دم به درون نگاه کردن است در بندر مه‌آلود چشم‌ها را به تماشا می‌خوانند. این روزها «کیمن مه‌آبادی»، «خورشید میرزاآقایی»، «نگین صدف»، «افق حسینی» و «یاسمن نوذری» آثارشان را در یک نمایشگاه نقاشی گروهی با عنوان «یک دم به درون نگاه کردیم»، زیر سقف چوم‌گالری در معرض نمایش گذاشته‌اند. آنها در استیتمنت این نمایشگاه چنین نگاشته‌اند: «یک دَم به درون نگاه کردیم. روزها تبدیل به هفته شدند و ماه پشت ماه به سرعت گذشت .و حالا یک سال از زمانی که قرار بود این نمایش برپا شود می‌گذرد. احتمالا در این تعویق طولانی هر کدام از ما نسبت به نیازهای بیرونی و درونی خود آگاه‌تر شدیم. همزمان که به دنیای اطرافمان نگاه می‌کردیم، در جستجوی این نیازها به خلوت درون خود برگشتیم. به آن نگاه کردیم و تصمیم گرفتیم نتیجه آن را به نمایش بگذاریم.»

 لازم به ذکر است در این نمایشگاه که به کوشش «کیمن مه‌آبادی» برگزار می‌شود، ۱۹  اثر  با تکنیک‌هایی چون آکریلیک، کلاژ، میکس مدیا و رنگ روغن در معرض نمایش قرار داده شده و  پوستر نمایشگاه نیز  کاری از «علیرضا پورحنیفه» است.

علاقمندان می‌توانند از نمایشگاه نقاشی «یک دم به درون نگاه کردیم»،  روزهای یک‌شنبه تا جمعه‌ی دهم تا سی‌ویک شهریور ماه، ساعت ۱۶ تا ۲۱ در چوم‌گالری به نشانی بندرانزلی، خیابان مهندس مظلوم، پلاک ۶۴ بازدید بعمل آورند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.