امیرحسین علوی شهردار رشت شد

با صدور حکمی وزارت کشور؛

0 1,092

با صدور حکمی از سوی وزیر کشور، «سید امیر حسین علوی» رسما به عنوان شهردار رشت منصوب شد.

سید امیر حسین علوی که ماه گذشته با ۹ رأی اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر رشت به عنوان شهردار رشت انتخاب و به وزارت کشور معرفی شده بود، از امروز با حکم احمد وحیدی وزیر کشور، فعالیت خود را بعنوان هفتاد وسومین شهردار رشت در مدیریت شهری ادامه می‌دهد.

عضویت در دوره‌های چهارم، پنجم و ششم شورای اسلامی شهر رشت و دو سال ریاست شورا، از سوابق کاری «سیدامیرحسین علوی» است.

«محمدحسین واثق کارگرنیا» رییس شورای اسلامی شهر رشت نیز در پیامی با بیان اینکه شورای ششم رشت تمام تلاش خود را برای ایجاد ثبات در مدیریت شهری رشت به کار گرفته است در خصوص انتخاب علوی به مدیریت شهرداری رشت اظهار کرد: از شهردار منتخب انتظار می‌رود تا برای رفع مشکلات شهر اهتمام جدی داشته باشد و پس از این در جایگاه شهردار رشت در تعامل با شورا و در مسیر توسعه گام بردارد.

کارگرنیا با اشاره به اینکه علوی پیش ازاین عضو شورای اسلامی رشت بوده و اکنون شهردار رشت شده گفت: «حسن کریمی کرنق» به عنوان نخستین عضوعلی البدل،عضو اصلی شورای اسلامی رشت می‌شود.

گفتنی است: بعد از استعفای «سید محمد احمدی» از سمت شهرداری رشت؛ سید امیر حسین علوی، رحیم شوقی و ناصر عطایی از میان ۴۶ کاندیدای تصدی شهرداری رشت، بعنوان گزینه‌های نهایی شورای شهر رشت معرفی شدند که در نهایت با کناره گیری شوقی وعطایی، علوی به عنوان شهردار جدید رشت انتخاب شد. وی متولد ۱۳۵۸ و دارای مدرک تحصیلی دکترای مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی انزلی است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.