انتخاب هیأت رییسه شورای شهرستان رشت

0 316

پس از لغو مکرر جلسات شورای شهرستان رشت به دلیل غیبتهای مکرر اعضا در ماههای گذشته و لغو سه باره انتخاب هیات رییسه جدید به دلیل آبستراکسیون برخی از اعضا ، «ابراهیم اخوان» رئیس شورای اسلامی شهرستان رشت  خواستار برخورد جدی و سلب عضویت با اعضای غائب شورای شهرستان شد و تاکید کرد: درغیر این صورت جلسه‌ ای برگزار نخواهیم کرد.

درهمین رابطه شامگاه گذشته در جلسه فوق العاده انتخاب هیات رییسه شورای شهرستان رشت که با حضور« فریبرز سعیدی کیا» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان و اعضای شورای شهرستان برگزار شد، بار دیگر «ابراهیم اخوان» عضو شورای شهر خشکبیجار با ۱۲ رای  به عنوان رئیس شورای شهرستان رشت انتخاب شد.

« حامد عبدالهی » عضو شورای شهرستان رشت که بیشترین غیبتها در جلسات شورا توسط وی رخ داد دراین نشست  گفت: زمانی که وارد شورای شهرستان شدم، گمان می‌کردم که به دوستانم افزوده می‌شود اما متاسفانه در سال دوم این دوستی‌ها کم رنگ شد و حتی ترس داشتم که به همکاران شورایی خود در بخشها زنگ بزنم.

عبداللهی افزود: از همین جا می خواهم کدورت‌ها را کنار بگذاریم چون مردم از ما انتظار دارند تا امروز الگوی همه  ما سردار سلیمانی باشد و از معرفت و ایثار گذشتگی ایشان بهره بگیریم.

گفتنی است « پورطالمی» عضو شورای شهر سنگر با ۱۲ رای به عنوان نائب رییس و «رضا پرندان»  از بخش مرکزی رشت نیز با ۱۲ رای به عنوان سخنگوی شورای شهرستان رشت انتخاب شدند. مجتبی عزیز صفت از بخش خمام نیز با ۱۲ رای به عنوان منشی اول و احمد رحمانی از بخش لشت نشا با ۱۲ رای به عنوان منشی دوم انتخاب شدند.

پیش از این سه بار این جلسات به دلیل غیبت حامد عبدالهی و حجت جذب از شورای شهر رشت، مجتبی عزیز صفت نماینده شورای بخش خمام، محمد صادقی نماینده شورای شهر لشت نشاء، مجید فاتحی نماینده شورای بخش خشکبیجار، محرمعلی رسولی نماینده شورای بخش کوچصفهان، محمدعلی شورشی نماینده شورای شهر کوچصفهان لغو شده بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.