بازداشت پنجمین کارمند؛این بار یک خانم

1 828

سریال بازداشت‌های کارمندان متخلف شهرداری رشت ادامه دارد و امروز یکی دیگر از کارمندان شهرداری رشت بازداشت شد و شمار بازداشت شدگان این نهاد شهری درهفته اخیر به پنج نفر رسید.این بار یک کارمند زن بازداشت شده است.

«محمدحسین واثق کارگرنیا» رییس شورای اسلامی رشت با تأیید این خبر گفت: بازداشت یکی دیگر از کارمندان شهرداری رشت به ما اعلام شد اما علت انگیزه دستگیری این شخص اعلام نشده‌ است.

کارگرنیا اظهار کرد: برآورد من و آنچه که شنیده‌ام این بوده که علت بازداشت این فرد “خانم” در ارتباط با مباحث کاری شهرداری اعم از اختلاس نیست.

وی با بیان اینکه این فرد هم اکنون مسؤولیتی در شهرداری رشت نداشته و کارمند این حوزه بوده است، تأکید کرد: وی در گذشته مسؤول هماهنگی مناطق شهرداری بوده است اما در زمان حاضر، مسؤولیتی برعهده نداشت.

لازم به ذکر است: شنیده‌ها حاکی از اینست که این خانم به دلیل اتهام مالی بازداشت شده‌است. تاکنون طی یک هفته اخیر در ۲ مرحله، نخست سه نفر از کارمندان شهرداری رشت و نوبت دوم یک نفر از نیروهای این حوزه به اتهام تخلفات مالی بازداشت شده بودند.

از مجموع بازداشت شدگان در مجموعه شهرداری رشت طی یک هفته اخیر ۲ نفر زن و سه نفر مرد هستند. سه تن از کارمندان بازداشت شده از شهرداری منطقه پنج‌ رشت بودند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.