جوابیه شرکت ایران پوپلین به گزارش مرور

0 454

هفته گذشته پایگاه تحلیلی مرور در گزارشی تحت عنوان «ایران پوپلین، دوراهی تولید یا واگذاری» درخصوص وضعیت کارخانه ایران پوپلین به نگرانی های کارگران این شرکت نساجی گیلان از احتمال واگذاری شرکت به بخش خصوصی و معضلات تولید ناشی از بی ثباتی مدیریتی در آن پرداخت. روز گذشته مدیرعامل کارخانه‌ی ایران پوپلین در واکنش به انتقادات مدیریتی مطرح‌شده جوابیه ای به رسانه ها ارسال و توضیحاتی ارایه داد.

«علی جهانگیر» مدیریت شرکت نساجی ایران پوپلین در این گزارش گفته است:

بسمه تعالی

مدیران محترم پایگاهای خبری استان گیلان

با عرض سلام وادب و خسته نباشید به شما عزیزان که در امر اطلاع رسانی وشفاف سازی اخبار پرتلاشید.

خیلی خرسندم از اینکه با پیشنهادات و انتقادات سازنده خود راهکارهای برون رفت از مشکلات صنعت نساجی گیلان خاصه ایران پوپلین را گوشزد می‌کنید و گله‌مندم از سایت ها و پایگاه های خبری که بدون تحقیق، مطالبی غیرواقعی و گاهاً کذب را دربولتن خبری خود منتشر می کنند.

به اطلاع عزیزان حوزه خبری در فضای مجازی می رسانم که در راستای تغییر و تحول مدیریتی در شرکت ایران پوپلین که صرفا جهت توسعه، افزایش تولید و بهبود وضعیت معیشتی کارگران این مجموعه اتفاق افتاده، اولین تلاش مجموعه مدیران شرکت ایران پوپلین وشرکت توسعه نگاه پویا از هلدینگ های زیر مجموعه شرکت سرمایه‌گذاری توسعه ملی و کارکنان زحمتکش شرکت ایران پوپلین، احیا قسمت های تولیدی راکد ونیمه فعال و اضافه کردن آن به چرخه تولید و همچنین نوسازی قسمتهایی از خطوط تولید بوده و انشالله این روند تا پایان نوسازی کامل کارخانجات ایران پوپلین ادامه خواهد داشت و از همین جا دست همه دلسوزان صنعت نساجی گیلان و اساتید دانشگاهی که ما را یاری می فرمایند، می فشاریم و از رسانه ها انتظار کمک در امر اطلاع رسانی مطلوب و بدور از حاشیه سازی و نگاه تک بعدی داریم. عیب ها وکاستی ها را پذیرفته و کتمان نمی کنیم و بر این باوریم که گذشته ها گذشته و باید به آینده امیدوار بود.

در این راستا اینجانب بعنوان مدیرعامل شرکت ایران پوپلین به اصحاب رسانه این قول را میدم که به خواست خدا در آینده ای نزدیک شاهد شکوفایی کارخانجات ایران پوپلین خواهیم بود.

 

وی در ادامه اظهار کرده: پیرو مطالب فوق، باطلاع می‌رسانم که انشاءالله در هفته دوم آذر ماه مطالبات سنواتی بازنشستگان شرکت ایران پوپلین ازسال۹۲ تا سال ۹۸ پرداخت و در هفته بعدی الباقی حقوق مهرماه کارگران محترم کارخانجات واریز خواهد گردید.

همچنین در تلاشیم تا حقوق آبان ماه همکاران در اواخر ماه آذر پرداخت گردد.

با سپاس از همه همکاران عزیزم که باصبر و شکیبایی و تحمل مشکلات در این اوضاع سخت اقتصادی و بیماری منحوس کرونا اینجانب را در ادامه این راه سخت یاری می نمایند.

 

علی جهانگیر
مدیرعامل شرکت ایران پوپلین
هفتم آذر نود و نه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.