روشنایی به معابر و خیابانها بر می‌گردد

0 847

روشنایی برق معابر و خیابانهای شهر در دستور کار شرکت توزیع برق استان قرار گرفته است.

بارش سنگین برف هفته‌ی گذشته گیلان که منجر به قطعی برق در بسیاری از مناطق شهری و روستایی استان شده بود منجر به اعتراض شهروندان گیلانی شد. استمرار قطعی برق در مناطق شهری و نوسانات شدید برق مشکلاتی را برای بخش های مختلف صنعتی و کشاورزی و لوازم برقی شهروندان به وجود آورده بود.

با وجود برقراری برق همه مشترکین استان اما تیرهای روشنایی خیابانها ومعابر شهری همچنان در خاموشی به سر می برند.

حمیدرضا حکمت، مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق گیلان در گفت و گو با مرور تاکید کرد: برقرار برق مشترکین شهری و روستایی در اولویت اول شرکت توزیع برق گیلان بود. در همین راستا بعد از رفع مشکل برق شهروندان در نهایت روز گذشته موفق به برقراری شبکه برق روستاهای گیلان شدیم و در حال حاضر همه‌ی مشترکین شهری و روستایی به شبکه متصل هستند. لذا برقدار کردن روشنایی معابر دراولویت آخر شرکت قرار گرفت.

وی در خصوص بازگشت روشنایی به تیرهای معابر گفت: در بسیاری از نقاط که با پارگی و یا قطع فیوز در پستها ی شهری مواجه بودیم به ناچار برای رفع مشکل از فیوز تیرهای معابر استفاده کردیم. به همین دلیل خاموشی این تیرها تا الان ادامه داشته است.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان تاکید کرد: از امروز ماموران این شرکت مشکلات پارگی  و قطع فیوز تیرهای روشنایی خیابانها را برطرف کرده و بار دیگر روشنایی معابر استان برقرار می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.