ضرورت رشد سرمایه گذاری در منطقه آزاد انزلی

0 345

محمد ولی روزبهان، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در جلسه شورای معاونین این سازمان گفت: کارآمدی و جدیت در انجام وظایف محوله، تعهد به رشد در مسیر شکوفایی اقتصادی کشور به ویژه در دوران تحریم منجر به پویایی دستگاه‌های دولتی به خصوص نهادهای اقتصادی خواهد شد.

روزبهان با بیان اینکه اکنون در یک جنگ تمام عیار قرار گرفته ایم، افزود: باید با تمام وجود برای رفع مشکلات پیش روی کشور و استان در حوزه‌های سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی اقدام کنیم.

روزبهان راهکارهای خود برای رسیدن به این مهم را تسریع در تکمیل پروژه‌های زیرساختی، حمایت و جذب سرمایه‌گذاران و ارائه بسته‌های حمایتی و تشویقی جهت ایجاد فرصت‌های جدید شغلی اعلام کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی وضعیت کنونی این منطقه اقتصادی را غیرقابل قیاس با سالیان گذشته عنوان کرد و اضافه کرد: شناخت ظرفیت ترانزیتی منطقه از سوی کشورهای چین و روسیه، به همراه حمایت‌های دولت سبب شد تا علی‌رغم چالش‌های پیش رو، مسیری آغاز شود که افق درخشانی را برای این منطقه به همراه داشته باشد.

روزبهان اضافه کرد: روند رو به رشد منطقه آزاد انزلی را می‌توان از مولفه‌هایی همچون افزایش تمایل سرمایه‌گذاران، رشد فعالیت های بندری و زیرساختی منطقه ردیابی کرد.
در پایان این جلسه محسن حمیدی، به عنوان سرپرست مدیریت حقوقی و امور قراردادهای سازمان منطقه آزاد و کاظم صفرزاد به عنوان سرپرست اداره کل بازرسی، نظارت و پاسخگویی به شکایات سازمان منطقه آزاد انزلی معرفی شدند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.