مدیران بی نام…

ادامه دستگیری مدیران متخلف درمناطق مختلف استان

0 168

دستگیری مدیران متخلف گیلانی بی انکه نامی از آنها برده شود همچنان ادامه دارد. در تازه‌ترین این دستگیری‌ها دو مدیر دولتی لنگرود و یک مدیر دولتی آستارایی به دستور دادستانی این شهرستانها دستگیر شدند.

به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان؛ اتهام این مدیران ارتشا، اخاذی، جعل رایانه‌ای، سوءاستفاده از موقعیت شغلی، ترک فعل و عدم اجرای قوانین و مقررات مملکتی عنوان شده است.

 دادگستری گیلان اعلام کرد: این مدیران ضمن برخورد با تخلف و جرم به دلیل اهمال در انجام وظیفه و تضییع اموال عمومی و حقوق دولتی تحت تعقیب قرار گرفتند و دستور دستگیری آنها صادر و تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

در حالی دستگیری و برخورد با مدیران و کارمندان دولتی استان از ماه گذشته شدت بیشتری به خود گرفته که تاکنون دستگاه‌های دولتی محل خدمت و میزان تخلفات مالی این افراد از سوی دادگستری استان رسانه‌ای نشده است.

پیش از نیز در اوایل آذرماه جاری، خبر دستگیری یک شهردار سابق و سه عضو شورای شهر یکی از شهرستانهای استان به اتهام اختلاس، مشارکت در تضییع اموال و وجوه دولتی و انفصال موقت سه‌ماهه چند کارمند یک دستگاه‌ دولتی درگیلان از سوی دادگستری استان رسانه‌ای شده بود که تاکنون هیچگونه اطلاعات تکمیلی در خصوص این افراد منتشر نشده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.