مدیران غیربومی در راه رشت

0 160

در سومین روز از بررسی رزومه کاندیداهای تصدی جایگاه شهردار رشت، چهار کاندیدای غیربومی برنامه های خود را برای مدیریت شهری رشت ارایه کردند.

به نظر می‌رسد با چالشها و معضلاتی که در بدنه مدیریت شهری رشت وجود دارد،هنوز عزم راسخی در بین مدیران بومی استان برای ارایه برنامه و تصدی شهرداری رشت وجود ندارد.

روز گذشته «محمد علی جاوید» کاندیدایی از استان کهکلویه و بویر احمد، «سید احمد حسینی»( شهرنامشخص)،«جلال الدین صدری» از تهران و «رضا طاهری» از استان قزوین به بیان سوابق و برنامه های خود پرداختند.

مباحثی همچون بازنگری تعرفه عوارض، درآمدزایی از محل صدور پروانه‌های ساختمانی و تعرفه، توجه مدیریت شهری به سکونت گاه‌های غیررسمی، نقش فراملی و بین المللی رشت، هوشمندسازی کمیسیون ماده صد، جلوگیری ازهزینه‌های زاید و صرفه جویی در امورات در حوزه معاونت توسعه و منابع انسانی حوزه حمل و نقل و ترافیک و ظرفیت‌های رشت در حوزه گردشگری از جمله برنامه های ارایه شده از سوی کاندیداها در جمع اعضای شورای شهر رشت بود.

لازم به ذکر است؛ محمد حسین واثق کارگرنیا، مسعود عباس نژاد، سید شمس شفیعی، هادی رمضانی، مهدی نوری هریس، سید حسین رضویان، نادر حسینی، علیرضا تاج شهرستانی و حسن کریمی کرنق از اعضای شورای حاضر در سومین جلسه بررسی رزومه‌های کاندیداهای تصدی جایگاه شهرداررشت بودند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.