رییس هیات شمشیربازی گیلان: رضی زاده رییس هیات شمشیربازی بازی انزلی نیست

0 686

رییس هیات شمشیربازی استان گیلان گفت: امیر رضی زاده رییس هیات شمشیربازی انزلی نبوده و فقط به سفارش خانم بخشی مدتی سرپرستی این هیات را برعهده داشته است.
به گزارش مرور، پس از برکناری نقی هدایتی از ریاست هیات کشتی گیلان فردی به نام امیر رضی زاده به عنوان سرپرستی این هیات منصوب شد که در خبرها آمده بود در کارنامه ورزشی اش ریاست هیات شمشیربازی انزلی را برعهده داشته است، اما این موضوع واکنش رییس هیات شمشیربازی استان گیلان را در پی داشته و وی در تماسی تلفنی به خبرنگار ما اعلام کرد: رضی زاده هرگز رییس هیات شمشیربازی انزلی نبوده است.
«شهرام ضمیریان» اضافه کرد: امیر رضی زاده رئیس هیات شمشیربازی انزلی نبوده و فقط طی تماس تلفنی مورخ ۹۸/۵/۲ ساعت ۱۰ شب خانم بخشی با اینجانب مبنی بر اینکه شخصی در انزلی دارای تمکن مالی است که امکان دارد احداث خانه شمشیربازی در انزلی را برعهده بگیرد، از اینجانب خواستند که حکم سرپرستی را برایش بزنم
و من فقط به همین دلیل حکم سرپرستی زدم، ولی از آن روز تاکنون هیچ اقدامی از سوی رضی زاده برای احداث خانه شمشیربازی در انزلی انجام نشده است.
وی افزود: در ضمن آقای قهرمانی رییس ورزش و جوانان انزلی در اقدامی، مسوولین هیات شمشیربازی استان را به انزلی کشاندند و در جلسه ای سوری جهت افتتاح شمشیربازی بانوان در این شهرستان با حضور من، نایب رییس فایزه رفیعی و رییس هیات شمشیربازی لاهیجان در شهریور برگزار کرد که سرپرست هیات شمشیربازی انزلی حتی زحمت نکشیدند در جلسه حضور بیابند.
ضمیریان در پایان تاکید کرد: در آخر رییس اداره ورزش و جوانان انزلی، نتوانست هیچ کاری انجام دهد و جواب تلفن فایزه رفیعی که به عنوان مربی معرفی کرده بودیم را هم نمی دهد.ف

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.