ضرب و شتم جنگلبان در شهرستان آستارا

قاچاقچیان همچنان مشغول ضرب و شتم جنگلباناند!

0 258

در سومین حمله قاچاقچیان چوب به ماموران یگان حفاظت از جنلگهای گیلان در سال جاری، جنگلبان آستارایی در منطقه لوندویل مورد ضرب وشتم قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان، سرجنگلبان منابع طبیعی لوندویل شهرستان آستارا شامگاه گذشته پس از پایان ماموریت در حین برگشت به منزل به سمت شهرستان تالش، با ضرب و شتم تعدادی از قاچاقیچان چوب دچار مصدومیت شدید شد. وی به دلیل شدت جراحات وارده به بیمارستان شهید بهشتی آستارا منتقل شد.

 «امین بشارتی» مدیر روابط عمومی منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان گفت: حال سرجنگلبان مصدوم شهرستان آستارا، که توسط قاچاقچیان چوب دچار ضرب و شتم شده بود هم اکنون مساعد است و در منزل تحت مراقبت است.

وی با اشاره به دستگیری ۲ نفر از قاچاقچیان چوب در جریان این ضرب و شتم تاکید کرد: با دستور مقام قضایی شهرستان آستارا دستگیری بقیه در دستور کار است.

لازم به ذکر است؛ این سومین حمله و ضرب و شتم محیط بانان و ماموران یگان حفاظت از جنگلهای گیلان توسط قاچاقچیان چوب در سال جاری بوده است.

گیلان دارای حدود ۵۶۵ هزار هکتار جنگل و ۲۲۴ هزار هکتار مرتع است. بر اساس آمارها بیشترین قاچاق چوب از شهرستانهای تالش و شفت و ماسال گزارش شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.