قتل عام خانوادگی در کوچصفهان

0 395

«احمد آقایی» معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان ازقتل عام یک خانواده ۴ نفره گیلانی به همراه یک شخص دیگر با ضربات چاقو در بخش کوچصفهان رشت خبر داد.

آقایی با اشاره به زمان وقوع این حادثه افزود: این قتل فجیع ساعت ۲ بامداد روز دوشنبه در روستای گورابسر کوچصفهان از توابع شهرستان رشت اتفاق افتاد. طی این حادثه اعضای یک خانواده ۴ نفره شامل یک زن و شوهر، دختر و دوست او و همچنین پدربزرگ خانواده با ضربات چاقو به‌ طرز فجیعی کشته شدند.

وی تاکید کرد: هنوز دلایل و انگیزه وقوع این قتل مشخص نشده است اما طبق بررسی‌های انجام شده پدر این خانواده یکی از بازاریان سرشناس کوچصفهان است.

وی اظهار کرد: بر حسب دستور رئیس کل دادگستری استان و قاضی کشیک پرونده، گروه بررسی صحنه جرم، پزشکی قانونی، کارشناسان تشخیص هویت، اداره آگاهی و پزشکی قانونی و افراد مربوط به پرونده در صحنه جنایت حضور یافتند.

وی افزود: به نظر می‌رسد این قتل  قبل از خوردن شام اتفاق افتاده باشد؛ چرا که غذایی که برای شام فراهم کرده بودند، بدون استفاده در صحنه مانده بود.

آقایی با بیان اینکه در این جنایت پدر، پدر بزرگ، مادر، دختر دانشجو و دوست دختر خانواده که او نیز دانشجو بود به قتل رسیده اند، افزود: این قتل‌ها در دو خانه مجزا واقع در یک محوطه مشترک اتفاق افتاده که پدر و پدربزرگ خانواده در یک خانه قدیمی و مادر، دختر و دوست دختر خانواده در خانه تازه ساز حضور داشتند. در بررسی های انجام شده به هیچ یک از مقتولان زن، تعرضی نشده و همه مقتولان با ضربات چاقو به قتل رسیده اند.

اقایی گفت: معاینه بالینی انجام شده و اجساد به پزشکی قانونی منتقل شده اند و بررسی اجساد نیز انجام شده ضمن اینکه تحقیقات و بازجویی‌ها برای یافتن سرنخ جهت شناسایی قاتل یا قاتلان از تنها بازمانده این خانواده که پسری دانشجو است، در حال انجام است. به گفته  پسر خانواده ، وی  ساعت ۱۰ شب از منزل خارج شده و ساعت دو و نیم شب برگشته که با صحنه کشته شدن اعضای خانواده اش روبه رو شده است.

معاون دادگستری گیلان با بیان اینکه  به نظر می‌رسد این جنایت یک درگیری خانوادگی باشد، بیان کرد: پلیس و دستگاه قضایی اهتمام دارند که هر چه سریعتر قاتل یا قاتلان این جنایت را شناسایی کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.