افشاگری عضو شورای فومن از اختلاس ۵.۴ میلیاردی

0 561

«جلیل سندی» عضو شورای شهرفومن با انتشار کلیپی در فضای مجازی درباره‌ی اختلاس و کلاهبرداری یک شرکت در شهرداری فومن افشاگری کرد.

این عضو شورای شهرگفت: شرکتی فقط درسه سال اخیر حدود ۵.۴ میلیارد تومان از شهرداری فومن کلاهبرداری کرده است. برخی مسوولان شهرداری نیز با این شرکت همکاری داشته اند.

سندی با بیان اینکه از اتفاقات رخ داده ناراحت است و قصد دارد این ناراحتی را به مردم منتقل کند تا آنها نیز درجریان تخلفات صورت گرفته قرار بگیرند، افزود: ۴۰ روز پیش متوجه شدم که شرکتی درحوزه‌ی نیروهای حجمی سالهاست که به اختلاس و کلاهبرداری از شهر و مردم فومن مشغول است. اکنون پرسنل، مردم، کارگران و امکانات شهرداری بابت حیله گری این شرکت در حال آسیب دیدن هستند.

سندی با ادعای اینکه در این کلاهبرداری ، برخی مسوولان شهرداری فومن  نیز با این شرکت همکاری داشته اند گفت: اگر این همکاری، ارتباط و زد و بند نبود چنین اتفاقی رخ نمی داد. اما بنده تمام موارد را با مدارک اثبات می‌کنم. دردم این است که چرا شهرداری و شورا وعوامل اصلی به جای پیگیری سکوت کرده اند؟! درحالیکه انتظار دارم به شعارهای انتخاباتی خود پایبند باشند و سکوت نکنند.

این عضو شورا ادامه داد: به دنبال قهرمان سازی و یا اهداف انتخاباتی نیستم، به جهت قسمی که هنگام تحلیف شورا یاد کرده ام دچارعذاب وجدان هستم و قسم خورده ام که از حقوق مردم و پرسنل دفاع کنم . با کسی مشکلی ندارم و کینه ای نیستم. هدف من این است که حق پایمال شده شهرداری و مردم احیا شود. اما امروز کسی با من همراه نیست و دنبال تکروی نیز نیستم و ۴۰ روز است فریاد می زنم اما وقتی به رییس شورا می گویم که آیا به بازرسی نامه زده اید هیچ پاسخ روشنی نمی‌دهد.

سندی با بیان اینکه به دنبال پیگیری این موضوع در جلسه شورا بوده ام اما به دلایل نامعلوم جلسه شورا برگزار نشد، گفت: از تمام دستگاههای نظارتی می‎خواهم که به این مساله ورود کنند زیرا این شرکت با ارتباطاتی که در استان دارد عوامل زیادی را آلوده کرده و بسیاری برای عواقب این جریان سکوت کرده اند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.