انتقاد فرماندار شفت از عدم گاز رسانی به روستاهای شفت

0 374

«محمد رضا محسنی » فرماندار شفت از وضعیت خانوارهای جامانده از گازرسانی دراین شهرستان انتقاد کرد.

فرماندار شفت گفت: پس از سه سال هنوز وضعیت خانوارهای جامانده از گازرسانی در این شهرستان به ویژه در روستاهای خرمکش و چناررودخان و… مشخص نیست.

وی با بیان اینکه زیرساخت های مخابراتی در بسیاری از نقاط شهرستان به ویژه روستاها مناسب نیست و نیازمند بهسازی و بازنگری می باشد افزود: جداسازی اینترنت و اینترانت در ادارات برای حفظ اطلاعات مردم و دولت ضروری است.

پیشتر نیز محسنی با اشاره به اینکه از ۹۹ روستای شهرستان شفت ۸۳ روستا از نعمت گاز برخوردار هستند گفته بود: گازرسانی به ۱۲ روستای باقیمانده یک مطالبه مردمی است و دستگاه های مربوطه باید به این امر توجه ویژه داشته باشند

وی گفته بود: تمامی روستاهای بخش مرکزی این شهرستان از شبکه گازرسانی بهره مندند اما روستاهای امام زاده اسحاق ، درودخان ، طالقان ، گیشم ، سفید خانی ، لاسک ،سله مرز و بیجارگاه ، بابارکاب ، کیش خاله و امامزاده ابراهیم بخش احمدسرگوراب نیازمند تشریک مساعی برای تسریع در آغاز عملیات اجرایی گازرسانی هستند و این یک اولویت و مطالبه مردمی است.

محسنی با اشاره به اینکه مسیر جایگزین و راه دسترسی به روستای ویسرود و کلوان بر اساس نقشه سد لاسک باید مشخص و مجوزهای لازم برای گازرسانی به آن صادر شود افزود: همه دستگاه ها باید پاسخگوی مردم و مطالبات به حق آنان باشند .

دراین باره «حسین اکبر» مدیرعامل شرکت گاز استان نیزدرهفته دولت سال جاری گفته بود: شهرستان فومن یکی از شهرستان های سبز استان گیلان است که همه خانوارهای شهری و ۹۹.۲ درصد خانوارهای روستایی آن از نعمت گاز بهره مندند. طرح گازرسانی به ۲۸ روستای سخت گذر و کوهستانی ازجمله روستاهای شفت بزودی به بهره برداری می رسد.

وی افزود: با بهره مندی این روستاها از نعمت گاز طبیعی، مجموع روستاهای برخوردار از گاز در استان به دو هزار و ۱۵ روستا می رسد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.