اختصاص اعتبار برای توسعه زیست‌بوم نوآوری استان

مدیر تجاری سازی و سرمایه گذاری پارک علم و فناوری گیلان،

0 213

مدیر تجاری سازی و سرمایه گذاری پارک علم و فناوری گیلان از جذب ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات برای حمایت از تولید و ایجاد اشتغال شرکت‌های فناور گیلان خبر داد.

«مرجان میرزنده دل » گفت: برای حمایت از شرکت‌های فناور و دانش بنیان استان ، ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات از محل بودجه اختصاص یافته سال ۱۴۰۰ تاکنون ، در ۲ نوع توسعه‌ای و سرمایه در گردش از سوی شرکت‌های فناور گیلان جذب شد.

مدیر تجاری سازی و سرمایه گذاری پارک علم و فناوری گیلان با اشاره به اختصاص اعتبار ۴۶ میلیاردتومانی به شرکت‌های فناور استان در این بودجه، افزود: سرمایه جذب شده در تولیدات صنایع برق الکترونیک، ماشین سازی، شتابدهنده‌ها، فناوری اطلاعات، مکانیک، صنایع خانگی مبتنی بر IOT ، در ۸ شرکت فناور و دانش بنیان مستقر در پارک علم وفناوری گیلان جذب شده است.

وی با اشاره به برنامه ریزی و ارزیابی برای جذب بودجه باقی مانده سال گذشته ، گفت: با توجه به درخواست‌های دیگر شرکت‌های فناور گیلان برای استفاده از این تسهیلات، موارد تقاضا شده در حال ارزیابی و پیگیری است که پیش بینی می‌شود تا پایان شهریور امسال باقی مانده این تسهیلات را هم بانک‌های عامل به متقاضیان پرداخت کنند.

لازم به ذکر است؛ ماه گذشته پارک علم و فناوری گیلان با مشارکت کارخانه نوآوری به برگزاری رویداد گیلان ویکند با هدف تبادل ایده های خلاقانه و برپایی کارگاههای آموزشی با حضور استارت آپ های برتر کشور اقدام کرده بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.