جمع آوری بازار هفتگی کوچصفهان

نامه فوری دادستان کوچصفهان برای جلوگیری از برگزاری بازارهای هفتگی این شهر

0 1,197

شیوع ویروس کرونا در گیلان به مرز هشدار رسیده و آمار مبتلایان به این بیماری هر روز افزایش پیدا کرده است. در پی به اوج رسیدن این بیماری بسیاری از فعالیتهای اجتماعی فرهنگی، آموزشی وحتی برپایی بازارهای محلی در بسیاری از نقاط تا اطلاع ثانوی لغو شده است. اما امروز خبر رسید  بازار هفتگی  بخش کوچصفهان رشت با حضور گسترده بازاریان  این منطقه برگزار شد. موضوعی که نگرانی های زیادی را برای شهروندان کوچصفهانی ایجاد کرد.

در همین رابطه «مهیارحسین زاده » نایب رییس شورای شهر کوچصفهان به مرور از جمع آوری فوری این بازار با دستور مستقیم دادستان بخش و همراهی نیروی انتظامی خبرداد.

حسین زاده گفت: متاسفانه تا کنون برای بخشهای شهرستان رشت دستورالعمل جلوگیری از برگزاری بازارهای هفتگی صادر نشده بود و به این دلیل شهرداری کوچصفهان نتوانست به موقع مانع از برپایی این بازار شود. اما با دستور فوری دادستانی و حضور نیروهای سد معبر شهرداری و نیروی انتظامی این بازار تا ظهر امروز جمع آوری شد.

نایب رییس شورای شهر کوچصفهان با تاکید به اینکه اکثر دستفروشان حاضر در این بازار از شهرهای اطراف آمده بودند گفت: خوشبختانه شهروندان این شهر موارد بهداشتی را رعایت کردند و از این بازار استقبال نکردند.

وی افزود: فردا کارگروهی با حضور دادستان، بخشدار، رییس مرکز بهداشت و مدیریت شهری کوچصفهان جهت تصمیم گیری تعطیلی بازارهای هفتگی این شهر برگزار می‌شود.

حسین زاده همچنین به اقدامات گند زدایی و ضد عفونی معابر شهری کوچصفهان اشاره کرد و گفت: فردا ۵ هزار ماسک تولید شده توسط خیرین کوچصفهانی در سطح شهر بین شهروندان توزیع می‌شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.