دستگاهها و خیرین برای مشکل پسماند سراوان ورود کنند

0 498

«آیت‌الله رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه دراستان گیلان در بازدید از سایت سراوان خواستار برطرف کردن معضل پسماند سراوان رشت با کمک همه دستگاهها و خیرین شد.
دراین بازدید که حاج محمدی شهردار رشت نیز حضور داشت فلاحتی به آسیب‌های زیست ‌محیطی دفن پسماند درمنطقه سراوان اشاره و گفت: تلاش‌های بسیار سودمندی در راستای مدیریت و ساماندهی محل دفن پسماند سراوان توسط متولیان مربوطه صورت گرفته است.
وی از تصفیه شیرابه‌های پسماند سراوان و جلوگیری از آسیب‌های آن به دو رودخانه زرجوب و گوهر رود خبر داد و افزود: فعالیت‌ها در محل دفن پسماند سراوان به خوبی در حال پیشرفت است و شیرابه‌ها پس از تصفیه در رودخانه‌ها رهاسازی می‌شود. امیدواریم فرآیند خوبی در زمینه تصفیه شیرابه پسماند سراوان رشت در ماه‌های آینده داشته باشیم،
نماینده ولی فقیه درگیلان اضافه کرد: مردم گیلان به‌ویژه اهالی رشت بدانند تمام مسئولان استان با همدیگر درتلاش هستند پدیده بد پسماند سراوان که آسیب‌های بسیار زیست‌محیطی داشته را برطرف کنند.
آیت‌الله فلاحتی خواستار کمک و همکاری تمام مسئولان دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و حتی خیران دربرطرف کردن معضل پسماند سراوان رشت شد و اظهار کرد: امیدواریم با همراهی تمام مسئولان پدیده نامیمون پسماند سراوان که چهره بدی از گیلان به نمایش گذاشته، از میان برداشته شود.
آیت‌الله فلاحتی پس از بازدید از محل دفن پسماند با حضور در روستای سراوان از نزدیک با مردم و اعضای شورای این روستا در راستای مشکلات آنها دیدار و گفت‌وگو کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.