سرعت کاههای بندرانزلی اصلاح هندسی شدند

0 478

فرمانده انتظامی بندر انزلی از اصلاح هندسی خیابان‌های پرحادثه و افزایش ضریب ایمنی در معابر درون شهری انزلی خبر داد.

مجید حسینی گفت: اصلاح هندسی، تعریض خیابان‌ها، نصب سرعتکاه و نصب موانع فیزیکی و علائم هشدار دهنده الکترونیکی در نقاط حادثه‌خیز با هدف افزایش امنیت تردد درون شهری صورت گرفت.

وی افزود: امسال با بهره‌گیری کامل از کنارگذر بندرانزلی و حضور محسوس گشت‌های پلیس راهور و اصلاح هندسی معابر حادثه خیز و پرتردد، با وجود میزان بالای مسافر، روان‌سازی مطلوبی در ترافیک شهری را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه تردد در مسیرهای درون شهری بندرانزلی در ایام تابستان پر حجم و روان است، ادامه داد: حداکثر سرعت مجاز در تردد شهری ۶۰ کیلومتر است و ثبت تخلفات با دوربین لیزرگان توسط کارشناسان پلیس راهور انجام می‌شود.

خبر اصلاح سرعتکاههای بندر انزلی در حالی بیان شد که دو ماه گذشته شهردار این شهر از نا مناسب بودن سرعتکاههای این شهر انتقاد کرده بود.

«حسن پورقربان» شهردار بندرانزلی گفته بود: تعداد سرعت کاه ها درسطح شهربندرانزلی بسیارزیاد است و برخی ازآنها مصوبه شورای ترافیک  نداشته و توسط اشخاص غیر در معابر ایحاده شده اند. متاسفانه برخی ازسرعت کاه ها درجلوی منازل ویا مغازه ها و توسط مردم ایجاد شده که علاوه برنداشتن مصوبه شورای ترافیک ، به دلیل احداث غیر اصولی وبه صورت غیر مهندسی ، مشکلاتی را برای شهروندان به وجود آورده است.

این درحالیست که درسال ۹۷ ایجاد ۵۱ سرعت کاه براساس مصوبه شورای ترافیک به شهرداری انزلی ابلاغ شد که ۴۰ مورد آن اجرا شد و از ابتدای امسال تا کنون نیز مصوبه ایجاد ۲۰ سرعت کاه به شهرداری ابلاغ شد که ۱۷ مورد آن اجرایی شده است.

وی با تاکید براینکه هیچ گونه کم کاری دراین خصوص از سوی مدیریت شهری صورت نگرفته خواستار جمع آوری سرعت کاه های اضافی وغیر مجاز در شهر انزلی شده بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.