افزایش مراکز تزریق واکسن در گیلان

0 1,092

فرماندار رشت از افزایش مراکز تزریق واکسن کرونا در رشت خبر داد.

«علی فتح اللهی» در جلسه ستاد کرونای رشت با اشاره به پیش بینی ۱۸ مکان برای تزریق واکسن کرونا، گفت: از این تعداد، سه مرکز به صورت خودرویی تزریق واکسن خواهند داشت.

فتح اللهی با بیان اینکه تاکنون ۴۴ هزار شهروند رشتی واکسن کرونا دریافت کردند، روند واکسیناسیون و کاهش تعداد مبتلایان به کرونا در این شهرستان را رضایت بخش اعلام کرد و گفت: با توجه به پیشرفت واکسن ایرانی، باید شرایط لازم برای تزریق صدها هزار دوز واکسن در یک بازه زمانی مشخص را فراهم کنیم.

درهمین رابطه دکتر«حسن رخ شاد» مدیر گروه بیماری‌های مرکز بهداشت گیلان در تکمیل این خبر به مرور افزود: در حال حاضر در شهر رشت ۳ مرکز و در مابقی شهرستانهای استان ۲۸ مرکز نسبت به تزریق واکسن اقدام می‌کنند.

 وی افزود: با توجه به درپیش بودن انتخابات و لزوم واکسیناسیون اعضای ستاد انتخابات استان بزودی دولت سهیمه جدیدی از واکسن کرونا در اختیار استان قرارمی دهد و مقرر شده تعداد مراکز تزریق واکسن در رشت به ۱۸ مرکز و در سایر مناطق استان به ۵۸ مرکز افزایش یابد.

وی تاکید کرد: تاکنون بیش از۱۰۰ هزار گیلانی واکسن کرونا دریافت کردند و طی یکی دو روز گذشته ۵۰ هزار دوز سهمیه جدید واکسن به گیلان تعلق گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.