اکران ۱۰ فیلم‌ سی و دومین جشنواره بین المللی کودکان و نوجوانان در رشت

5 528

«سید امیر مصباح» معاون هنری و سینمایی ارشاد گیلان از اکران ۱۰ فیلم‌ درسی و دومین جشنواره بین المللی کودکان و نوجوانان در رشت خبر داد و گفت: جدول اکران فیلم‌های این جشنواره در رشت اعلام شد.
مصباح با اشاره به اکران همزمان تعدادی از فیلم‌های سی و دومین جشنواره کودک و نوجوان درگیلان افزود: داستان‌های باغ جادویی آنتون کرینگز، جزیره گنج، جوانمردان، اینجا خانه من است، غرغرو وارد می شود، تورنادو، منطقه پرواز ممنوع، بیست و سه نفر، قطار آن شب و پویانمایی بنیامین فیلم‌های اکرانی در رشت خواهند بود و جدول زمان و مکان اکران فیلم‌ها اعلام شده و اطلاع رسانی می شود.
معاون هنری و سینمایی ارشاد گیلان درادامه با بیان اینکه فیلم‌های این جشنواره از ۳۱ مرداد ماه لغایت چهارم شهریور به اکران عمومی درخواهد آمد، افزود: یکی از تفاوت‌های این جشنواره با سال‌های گذشته داوری بخشی از آثار از سوی دانش آموزان است.
وی با اشاره به اینکه ۱۵ دانش آموز از سوی اداره کل آموزش و پرورش گیلان برای داوری آثار معرفی شده‌اند، تصریح‌ کرد: این دانش آموزان ۹ تا ۱۵ ساله هستند که یک کارگاه دو روزه برای آموزش آنها درانجمن سینمای جوانان برگزار شده است.
مصباح با بیان اینکه داوری این دانش آموزان به محل اصلی برگزاری جشنواره ارسال خواهد شد، گفت: فیلم‌های ذکر شده در دو سانس و در سینما میرزا کوچک رشت اکران می‌شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.