قهر مردم با پارکهای رشت

0 505

«بهراد ذاکری»عضو کمیسیون بهداشت، محیط‌ زیست و خدمات شهری شورای رشت گفت: مردم رشت با پارک‌های شهر قهر هستند.
ذاکری خواستار تسری برنامه های فرهنگی وهنری به سایر پارکهای شهر رشت شد و ادامه داد: شهرداری رشت  باید به وظایفی که پیرامون ایجاد نشاط اجتماعی و مباحث فرهنگی برعهده دارد توجه داشته باشد. اجرای تئاتر درپیاده راه فرهنگی رشت اقدام مؤثری است و معتقدم باید امکان توسعه آن به نقاط مختلف شهر فراهم شود.
وی به اجرای تئاتر درمحلات مختلف رشت اشاره کرد و گفت: پیشنهاد می‌کنم در فضای مشخصی از محلات رشت که برای ساکنانش دسترسی دائمی به پیاده راه فرهنگی چندان مؤثر نیست نسبت به اجرای تئاتر در برخی از روزهای هفته اقدام شود.
ذاکری با بیان اینکه مردم رشت با برخی از پارک‌های شهر قهر هستند، تصریح کرد: شهروندان رشت به ‌غیراز چند پارک مشخص با مابقی پارک‌های سطح شهر قهرهستند و تردد چندانی درآن‌ها نداشته و این پارک‌ها عملاً به محل پاتوق افراد معتاد و اراذل ‌و اوباش تبدیل‌شده است.
احداث پارکهای جدید در حاشیه رودخانه ها و محلات  کم برخوردار رشت با هدف عدالت اجتماعی و توزیع مناسب و ارائه خدمات عادلانه  شهری از جمله فعالیتهای عمرانی ثابت قدم شهردار دو دوره گذشته رشت بود. افتتاح حدود ۴۰ پارک جدید و افزایش سرانه فضای سبز برای شهروندان رشتی در راستای بازآفرینی و توسعه رشت دراین دوره صورت گرفت. اما نبود نظارت های لازم و رها شدگی برخی از پارکها بخصوص پارک مفاخر، دانشجو و برخی از پارکهای محلات موجب شده این مکانها به پاتوقی برای اراذل و اوباش تبدیل شوند و عملا دسترسی خانواده ها و کودکان به این پارکها با محدودیت مواجه باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.