«من، درخت، زندگی»

برپایی 6 نمایشگاه بین المللی گروهی هنرهای تجسمی در اتریش و ایران؛

0 193

گروه هنری رسم، نمایشگاه‌های بین المللی مجازی و هنرهای_تجسمی با عنوان «من، درخت، زندگی» را در دو کشور اتریش و ایران برگزار کرده است.

به گزارش روابط عمومی گروه هنری رسم، در این نمایشگاه ها ۱۲۳ اثر ۸۸ هنرمند سراسر دنیا از تاریخ ۱۲ مارچ لغایت ۱۲ آپریل ۲۰۲۴، به طور همزمان و مجزا  در دو گالری «آویسنیت» در یزد و گالری «مایا گالری» در وین و در پنج پلتفرم متفاوت به نمایش در آمده است.

 همچنین در این میان آثار هنرمندانی از کشورهای ایران، استرالیا، کانادا، اسلونی، ترکیه، امارات متحده عربی به نمایش گذاشته شده است.

«سمیرا صفاری» مدرس دانشگاه، گرافیست و مدیر مسؤول گروه هنری رسم،« فرشته زمانی فیروزی» هنرمند و مدرس، کیوریتوران رویدادها با اشاره به رویکرد بین المللی و حرفه‌ای در نگاه هنرمندان به طبیعت افزودند: این شش رویداد با عنوان« من، درخت، زندگی» شامل چهار نمایشگاه خلاقه و نمایشگاه با سبک رئالیسم و هایپررئالیسم با ۸۶ اثر از ۵۳ هنرمند بزرگسال و دو نمایشگاه از ۴۴ اثر نقاشی از ۳۶ هنرمند کودک و نوجوان، انتخاب شده و در میان بیش از ۸۵۰ اثر دریافت شده طی دوره فراخوان،، در دو کشور به صورت مجزا، برگزار شده است.

سمیرا صفاری در خصوص زمینه آثار خلاقه بزرگسالان اظهار کرد: نقاشی، نقاشی خط، تصویرسازی، میناتور، چاپ دستی، فتومونتاژ، عکاسی از محورهای نمایشگاهها در بخش بزرگسالان است.

همچنین«اکرم السادات شرق آزادی»، مدرس و هنرمند و مدیر هنری و کیوریتور نیز با بیان اینکه زیبایی، خلاقیت و نوآوری، مفهوم رسانی، نیز بیان بصری متفاوت از موضوع از ملاک‌های مهم انتخاب بود افزود: امیدواریم از رهگذر این رویدادهای هنری که به رابطه‌ی بسیار حیاتی “انسان و طبیعت” می‌پردازد، دریچه‌ای برای ورود‌ اندیشمندانه هنرمندان ایرانی برای گفتگو با جهان باز شود.

از جمله اساتید و هنرمندان راه یافته به نمایشگاه های فوق می‌توان به فرشته زمانی فیروزی، ناصر عرب پور و الهام رنجبر درخشی‌لر اشاره کرد.

لازم به ذکر است؛ علاقمندان به منظور بازدید از این نمایشگاهها  از ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ الی ۲۴ فروردین ۱۴۰۳، به نمایشگاه مجازی، همزمان در ۵ پلتفرم متعدد شامل وبسایت گروه هنری رسم به آدرس www.rasmgroup.com و صفحات آپارات و اینستاگرام گروه_هنری_رسم @rasmgroup، وبسایت و صفحه اینستاگرام گالری مایا گالری وین اتریش maya-galerie.at و صفحه اینستاگرام نگارخانه اویسنیت یزد@avicennite_gallery، مراجعه و از آثار ارائه شده دیدن نمایند.

همچنین هنردوستان می‌توانند برای خرید آثار در گالری یزد با تلفن ۰۹۳۶۵۱۰۱۰۲۶ تماس حاصل و نیز برای آثار گالری اتریش به ایمیل [email protected] پیام ارسال کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.