دهاتی که درد بی درمان شد
صدای ممتد بوق ماشین، مردمی که به دنبال آدرس مطب میگردند، ساختمان پزشکانِ قدکشیده در خیابان نواب، بیماران را مشتری می بینند و هربار با خودت میگویی اگر کلاهم در نواب جابماند، برنمیگردم.
اما نیاز به کادر درمان، دوباره تو را به خیابانی میکشاند که زمانی دهاتی نزدیک به رشت بود و اکنون با مجتمعهای پزشکی عمدتا بدون پارکینگ بلعیده شده و حضور بیش از حد بیماران، بر دردهای بیدرمانش افزوده است.
هربار که به نواب میآیم، این گزارش پایگاه خبری مرور در ذهنم مرور می شود:«نواب؛ خیابانی که از کوره درآمد و در ازدحام فرو…