اعضای هیات نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری گیلان منصوب شدند

0 330

اعضای هیأت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری گیلان در حکمی از سوی رییس هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات منصوب شدند.

طی احکام جداگانه ای از سوی آیت الله جنتی، رییس هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات، حجت الاسلام و المسلمین «مجتبی اشجری» به عنوان رییس، «احمد قنبریان» قائم مقام و سخنگو و حجت الاسلام والمسلمین «میرغفار میرکریم پور»، «حسن زائری» و «محمدرضا طالبی» به عنوان اعضای هیأت نظارت بر انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری استان گیلان و شهرستان رشت و اولین میان دوره یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی معرفی شدند.

در بخشی از احکام صادره خطاب به اعضا آمده است:

با عنایت به اینکه در نظام جمهوری اسلامی ایران انتخابات و نظارت بر آن امری تعیین کننده و سرنوشت ‌ساز است شایسته است با سرلوحه قرار دادن رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و ملاک قرار دادن قانون موازین شرعی و اخلاقی و با رویکردی انقلابی و دوری از هرگونه جهت گیری سیاسی و جناحی، وظایف خود را با کمال دقت و قدرت انجام دهید.

گفتنی است در لیست اعضای هیأت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری گیلان در انتخابات سال ۱۴۰۰، تغییراتی در میان اعضای دور جدید نسبت به دور دوازدهم نتخابات ریاست جمهوری به چشم می‌خورد. در دور جدید، میرغفار میرکریم پور و محمدرضا طالبی جایگزین محمد جلایی و حسین شاه ملک ‌پور شدند. این درحالیست که در سمت ریاست و قائم مقام هیأت نظارت استان تغییری صورت نگرفته است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.