تمایلی به بروز مشکل در شهرداری نداریم

0 408

«امیر حسین علوی »رئیس شورای اسلامی رشت گفت: وظیفه شهردار پاسخگویی به اعضای شوراست و ما نیز موظف به نظارت برعملکرد شهردار و مجموعه شهرداری هستیم.
علوی دریکصد و دومین جلسه فوق العاده شورای اسلامی با بیان اینکه دغدغه همه اعضای شورای اسلامی کلانشهررشت کمک به شهرداراست تا با قدرت و توان به کار خود ادامه دهد افزود: اینگونه نباشد که شهردار رشت برای انجام کارهای سازمانی به خارج از شورای اسلامی تکیه کند، آنوقت درموضوعات مختلف اگر اتفاقی بیفتند، شورا را خطاب کند.
وی با بیان اینکه موفقیت شهردار درواقع موفقیت اعضای شوراست ادامه داد: موفقیت حاج محمدی شهردار رشت موفقیت شورای پنجم است. در دوماهی که او شهردار رشت بوده عزل و نصب های مناسبی انجام داد و متاسفانه سر و صدای بیرونی ها بیشتر از اعضای شورا بود.
علوی با بیان اینکه تمایل به بروز مشکل درشهرداری نداریم، گفت: شورا با تمام قوت از شهردار حمایت می کند تا در شهر رشت شاهد شکوفایی باشیم.
علوی به پرداخت نشدن به موقع حقوق پاکبانان رشت اشاره کرد و گفت: ۱۰ ماه مجموعه شهرداری رشت با سرپرستی اداره شد وهیچ مشکلی در پرداخت حقوق پرسنل ایجاد نشد و همه کارها به خوبی پیش رفت و اکنون نیز بایستی درپرداخت به موقع حقوق پرسنل توجه شود.
سخنان رییس شورای شهر رشت ازعملکرد وانتظارات این شورا نسبت به فعالیت شهردار جدید رشت و لزوم پاسخگویی وی به اعضای شورا درحالی مطرح می شود که حاج محمدی پس از کش وقوس های چندماهه اعضای شورای شهر و تذکر جدی وزارت کشور و فرمانداری این شهرستان به شورای شهر، برای تصدی شهرداری رشت انتخاب شد. از سوی دیگر ۹ ماه اداره رشت توسط سرپرست شهرداری و تعلل و به نتیجه نرسیدن بروی یک گزینه صالح موجب شده بود که فرماندار رشت درنامه ای به استاندارخواستار انحلال شورای پنجم باشد. روز گذشته «میرشمس مومنی زاده »فرماندار رشت درنشست خبری با اشاره به این نکته گفت: « اتفاقات چند ماه گذشته درشورای اسلامی رشت موجب شد در همان هفته اول به استاندار وقت نامه نوشتم که شورای اسلامی این کلانشهر بایستی منحل شود. در آن روز، پیشنهاد من درست بود اما استاندار به دلایلی این کار را صلاح نمی دانست.»
وی تاکید کرد: من مسئول تامین امنیت سیاسی و اجتماعی شهرستان رشت هستم و باید با عملکرد سنجیده خود از بروز تنش دراین شهرستان جلوگیری کنم وعلت مصاحبه نکردن بنده درباره شورای شهر به‌علت جلوگیری از بروز تنش بوده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.