داماش گیلان لیگ اولی شد

0 609

تیم فوتبال داماش گیلان با خرید امتیاز تیم کارون اروند خرمشهر، دسته اولی شد.

رشت- ایرنا – «میثم محبوب» مدیررسانه ای تیم فوتبال داماش گیلان از نهایی شدن خرید امتیاز باشگاه دسته اولی کارون اروند خرمشهر توسط داماش و حضور این تیم در لیگ یک فوتبال کشور خبر داد.

وی افزود: برای انتقال امتیاز کارون اروند خرمشهر به باشگاه داماش گیلان، مشکلاتی پیش آمده بود اما سرانجام عصر دیروز این انتقال قطعی شد و تیم فوتبال داماش گیلان که در رقابت های لیگ دسته دوم حضور داشت، در فصل جاری باید در رقابت های لیگ دسته اول حضور یابد.
**
تیم فوتبال داماش گیلان که فصل گذشته دررقابت های لیگ دسته دوم حضور داشت، با درخشش در رقابت های جام حذفی کشور به دیدار نهایی این جام صعود کرده و لقب شگفتی ساز جام حذفی را کسب کردند. داماش دردیدار نهایی و دریک بازی پرحاشیه به مرحله پلی آف صعود کرد اما دراین مرحله نتوانست از سد تیم نیروی زمینی عبور کند و جواز حضور دررقابت های لیگ دسته اول را کسب نکرد. این تیم به ناحق و با سوت های حاشیه دار داور بازی از حضور در لیگ یک محروم شده بود.
اما با گذشت دوماه و پیگیری مدیران باشگاه داماش، این تیم توانست مجوز حضور در رقابت های لیگ یک را با خرید امتیاز لیگ یکی تیم کارون اروند خرمشهر بدست بیاورد.
گفتنی است داماش گیلان آخرین بار در فصل ۹۵-۱۳۹۴ درلیگ یک حضور داشت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.