انهدام ۵۵ باند عرضه و توزیع مواد مخدر در گیلان

0 315

فرمانده نیروی انتظامی گیلان  از انهدام ۵۵ باند عرضه و توزیع مواد مخدرودستگیری  ۲۲۰۰ خرده فروش در شش ماهه نخست امسال خبر داد.

«سردار محمدرضا اسحاقی» با اشاره به شعار«پلیس هوشمند، امین مردم» افزود: بیش از ۸۰ درصد خدمات پلیس به صورت الکترونیکی انجام می شود.

وی با اشاره به پیشرفت فناوری و تکنولوژی و تغییر رویکرد سوء استفاده کنندگان و لزوم بهره‌گیری از این فناوری‌ها گفت: پلیس نخستین دستگاه بود که از فناوری‌های الکترونیکی در بحث دولت الکترونیک استفاده کرد امروز نیز تلاش می کند تا برای انجام مأموریت‌های خود از جدیدترین و پیشرفته ترین تکنولوژی‌ها بهره‌گیری کند.

فرمانده انتظامی گیلان ، بهره‌گیری از شرکت‌های دانش بنیان، نخبگان و دانشگاه‌های استان است، را از رویکردهای ناجا عنوان کرد و افزود: تعامل خوبی در این زمینه در میان ناجا و مراکز علمی وجود دارد که در حال بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها هستیم.

وی با اشاره به برنامه‌های پلیس در حوزه آموزش‌های همگانی و اجتماعی، گفت: هنر ناجا این است که مسائل امنیتی را اجتماعی کند درهمین راستا حضور و همکاری مردم به ویژه رسانه‌ها برای آگاهی بخشی بسیار مهم است.

کاهش ۱۴ درصدی مجموع تصادفات گیلان ، انهدام ۱۲ باند جعل و کلاهبرداری، چهار باند شرکت‌های هرمی با دستگیری ۴۰ نفر و کشف هزار و ۵۰۸  فقره ، کشف  ۸۰ درصد سرقت‌های خرد ، کشف ۵۵ باند عرضه و توزیع مواد مخدر از جمله عملکردهای فرماندهی انتظامی استان در شش  ماهه نخست امسال بوده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.