رای تخریب شهرک ویلایی در کیاشهر

از سوی دادگستری استان صادر شد:

0 797

در ادامه برخوردهای قضایی دادگستری گیلان در جلوگیری از تغییر کاربری وساخت وسازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی، رییس کل دادگستری استان از صدور رای تخریب شهرک ویلایی در بندر کیاشهر خبر داد.

حجت الاسلام حمزه خلیلی تاکید کرد: دستگاه قضائی با جدیت و قاطعیت با افراد سودجویی که با ساخت و سازهای غیرمجاز، اراضی کشاورزی را نابود می کنند بدون توجه به توصیه صاحبان مقام و قدرت، برخورد قانونی می‌کند. در این راستا رأی تخریب این مجتمع صادر و باید در اسرع وقت اجرایی شود.

لازم به ذکر است ۲۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی منطقه بندرکیاشهر در سالهای گذشته به طورغیرقانونی تغییر کاربری داده شدند و متخلفین نسبت به ساخت شهرک ویلایی در آن اقدام کردند.

در همین رابطه «جان احمد آقایی» با اشاره به اینکه رأی تخریب این مجتمع صادر و باید در اسرع وقت اجرایی شود، تصریح کرد: خریداران واحدهای مجتمع می‌توانند از مسیر قانونی حقوق خود را مطالبه کنند.

 سال گذشته با شکایت سازمان جهاد کشاورزی گیلان، پرونده‌ قضایی تغییر کاربری اراضی کشاورزی در کیاشهر تشکیل شده بود. به گفته معاون دادگستری استان علی رغم تذکرات دستگاه قضائی و پلمب ساختمانها، سازنده با تمرد از قانون پلمب را شکسته و به ادامه ساخت و ساز مبادرت کرده بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.