برگزاری آوای ورزش در پارک بانوان منظریه رشت

0 806

طرح آوای ورزش درهمسایگی، ازسوی هیأت ورزشهای همگانی شهرستان رشت و همکاری سازمان فرهنگی ورزشی کلانشهر رشت صبح جمعه در پارک بانوان منظریه برگزار شد.

در این برنامه‌ی ورزشی مسؤول کمیته پیلاتس شهرستان رشت، مسؤول کمیته ایروبیک شهرستان رشت و «معصومه صبح‌خیز» مسؤول کمیته آمادگی جسمانی شهرستان رشت حضور داشتند.

در این خصوص «معصومه صبح‌خیز» مسؤول کمیته آمادگی جسمانی شهرستان رشت و مربی ورزشی با بیان اینکه در طرح ” آوای ورزش در همسایگی” گیلان جز و هفت استان پایلوت در کشور است، بیان کرد: این طرح ابتدا با اسم “هشتگ آماده باش ” یک آماده باش کامل برای مقابله با ویروس کرونا بود که شروع شد و در دوران شیوع ویروس کرونا ایران ازسوی سازمان بهداشت جهانی مورد تشویق قرارگرفت که درواقع به علت همت مربیانی بود که به صورت مجازی، بسیار زیبا ومردمی تمرینات ورزشی را به انجام می‌رساندند.

صبح‌خیز گفت: کلیپ‌هایی که پخش شد سازمان بهداشت جهانی را ترغیب کرد تا در سراسر دنیا این برنامه‌ها را بسط دهد و حال باتوجه به اینکه بحران کرونا همچنان ادامه دارد هشتگ آماده باش به نوعی آماده باشی است تا ورزش را فراموش نکنیم و با ورزش و فعالیت بدنی به جنگ ویروس کرونا برویم.

وی درخاتمه افزود: این طرح می‌تواند فرصتی باشد که ورزش همگانی ادامه یافته و از این ویروس درامان باشیم.

شایان ذکر است: این طرح در راستای تشویق وترغیب جامعه به ورزش و فعالیت بدنی است تا بتوانند در مقابله با ویروس کرونا وبیماری‌ها مصون باشند. اجرای این طرح سراسری با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی برخی از باشگاهای ورزشی، توسط فدراسیون ورزش‌های همگانی در سطح کشور می‌تواند نقش بسزایی درسلامت جامعه ایفا کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.