تست کرونای ارسلان سالاری تایید شد

0 433

ارسلان سالاری رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به کرونا مبتلا شد.

بعد از گمانه زنی های یکی دو روز اخیر در خصوص غیبت « ارسلان سالاری»  رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در جلسات ستاد بحران استانداری گیلان و شایعاتی مبنی بر ابتلای وی به بیماری کرونا ، امروز « محمدرضا نقی پور» سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از مثبت بودن تست کرونای «ارسلان سالاری» رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان بعد از دریافت جواب آزمایش خبر داد.

وی با بیان اینکه جواب این آزمایش امروز مشخص شد، افزود: دکتر سالاری در روزهای گذشته دچار عفونت تنفسی و علائم شبه آنفلوانزا شده بود که امروز بعد از دریافت جواب آزمایش مشخص شد که وی به ویروس کرونا مبتلا شده است.

گفتنی است سالاری از زمان شیوع ویروس کرونا در استان، برای پیگیری و رفع  مسایل و مشکلات ناشی از این ویروس، به طور مداوم از بیمارستان ها و مراکز بهداشتی درمانی استان بازدید می کرد و با بیماران احتمالی در این مراکز در تماس بوده که احتمال می رود از همین مکان ها آلوده شده باشد.

سالاری در گفت , گو با خبرگزاری فارس درخصوص بیماری خود گفت: تست‌های اولیه نشان از آلوده بودنم به ویروس کرونا است و به همین دلیل در منزل خود در قرنطینه هستم. اما شرایط عمومی من مساعد بوده و به دلیل جلوگیری از شیوع بیشتر باید در قرنطینه باشم.

سالاری با بیان اینکه از طریق تلفنی با معاونان و مدیران دانشگاه، کارها را پیگیری می‌کند، خاطرنشان کرد: از مردم می‌خواهم تا زمان فروکش کردن ویروس کرونا و برای سلامتی خود و همنوعانشان در خانه‌های خود بمانند و مگر در مواقع اضطرار و موردنیاز از منزل خود خارج نشوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.