اضافه شدن ۳۰ تخت جدید ICU به بیمارستان رازی

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد:

0 633

هفته گذشته نماینده تام الاختیار وزرات بهداشت در ستاد مبارزه با کرونا در گیلان از ارسال تجهیزات بیمارستانی به گیلان که یکی از مراز بحران کرونا در کشور است خبر داد.

کمبود تجهیزات و تخت بیمارستانی در روزهای گذشته از جمله مطالبات نمایندگان استان و کادر درمانی بیمارستانهای استان خطاب به مقامات عالی کشور بوده است.

امروز « ارسلان سالاری»  رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از اضافه شدن ۳۰ تخت جدید ای سی. یو در بیمارستان رازی رشت خبر داد و گفت: همه باید تلاش کنند تا در معرض ویروس کرونا قرار نگیرند تا به بیمارستان نیاز پیدا نکنند.

ارسلان سالاری افزود: به منظور رسیدگی بهتر به بیماران حاد تنفسی بیمارستان رازی که بزرگترین مرکز بستری بیماران حاد تنفسی استان است، در روزهای آینده ۳۰ تخت مراقبت ویژه به تخت های ویژه این بیمارستان اضافه می شود.

وی ادامه داد: اگرچه افزایش امکانات و تجهیزات می تواند کمک شایانی به بیماران حاد تنفسی داشته باشد، اما همه باید تلاش کنند تا در معرض این ویروس قرار نگیرند تا به بیمارستان نیاز پیدا نکنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان اظهار امیدواری کرد: انشالله با همراهی و کمک مردم و همه دستگاه ها بتوانیم هر چه زودتر ویروس کرونا را شکست داده و زندگی مردم را به روال عادی باز گردانیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.