اعلام وضعیت قرمز در انزلی

0 456

با وجود اینکه شهر انزلی در گیلان از جمله شهرهایی بود که دیرتر ازسایر نقاط درگیر شیوع ویروس کرونا شد، اما خبرها حاکی از ابتلای چند شهروند انزلیچی و بستری شدن بیماران مشکوک در بیمارستان انزلی حاکی است.

امروز بر اساس آخرین آمار اعلام شده توسط سخنگوی وزارت بهداشت و درمان تاکنون ابتلای قطعی ۱۵۰۱ نفر به ویروس کرونا ثبت شده است و ۶۶ نیز جان باختند. گیلان نیز بعد از تهران و قم سومین استان درگیر این بیماری اعلام شده است.

به رغم اینکه دو بیمارستان دولتی در رشت و تعدادی از تختهای بیمارستانهای خصوصی این شهر به بستری بیماران کرونایی اختصاص یافته اما امروز از سوی سخنگوی شورای سلامت انزلی در شهر انزلی در وضعیت قرمز کرونا اعلام شد.

«سید عارف عابدین نجفی » سخنگوی شورای سلامت شهرستان بندر انزلی با اشاره به افزایش آمار مبتلایان و فوتی های ویروس کرونا در انزلی گفت: با هماهنگی دادستان وضعیت انزلی در خصوص شیوع ویروس کرونا قرمز اعلام می شود و از شهروندان تقاضا می شود به هیچ عنوان از خانه های خود خارج نشوند.

وی افزود: متاسفانه در روزهای گذشته میزان افراد مبتلا به ویروس کرونا و تعداد آمار فوتی های مبتلا به این ویروس افزایش یافته و اگر شهروندان در ادامه راه همراه شبکه بهداشت و درمان نباشند ممکن است کنترل این ویروس از دست ما خارج شود.

نجفی افزود: کلیه شهروندان فهیم بندر انزلی به هیچ عنوان از منازل خود خارج نشوند و کادر پزشکی و درمانی شهرستان بندر انزلی را در مهار این ویروس کشنده تنها با خانه ماندن خود یاری کنند.

نجفی تاکید کرد: هرگونه خروج بی مورد از منزل می تواند یک ویروس به منزل منتقل کند و کلیه شهروندان با رعایت اصول بهداشتی و بهداشت فردی مراقب سلامت خود و خانواده های خود باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.