بجای بنزین نوروزی تدبیر اندیشه کنید

نامه انتقادی عضو شورای شهر آستانه اشرفیه به رییس جمهور

0 388

در پی گسترش ویروس کرونا در گیلان و اعلام وضعیت هشدار به شهروندان استان ، در روزهای گذشته تعدادی ازنمایندگان گیلانی درمجلس شورای اسلامی و وکلای دادگستری در نامه هایی به روسای قوای مجریه و قضاییه  خواستار توجه بیشتر به وضعیت  بهداشت و درمان گیلان بعنوان یکی از کانونهای اصلی کرونا شدند.

امروز نیز« نرجس محمددوست لشکامی» عضو شورای شهر اسلامی آستانه اشرفیه در نامه ای به  رییس جمهور حسن روحانی از اختصاص ۶۰ لیتر بنزین نوروزی به شهروندان انتقاد کرد و خواستار تدبیر ویژه دولت در خصوص مقابله با گسترش شیوع ویروس کرونا شد.

در متن این نامه آمده است: ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران جناب آقای حسن روحانی

سلام علیکم

احتراما به استحضارمی رساند، در خبرها از اختصاص ۶۰ لیتر بنزین به جهت مسافرت های عید نوروز آمده است، با شیوع ویروس کرونا و هشدارهای جدی سازمان بهداشت جهانی و حتی وزارت مطبوعه ی بهداشت دولت شما مبنی برخانه ماندن و خود قرنطینگی آیا عیدی برای مردم ایران خواهد ماند؟ جناب روحانی کدام استان کشور از این ویروس امن محسوب می شود که تدبیر دولتتان برای مردم بجای دو برابر کردن حد اقل یارانه شان به علت نبود بازارو نبود درآمد حداقلی خانوار، توصیه به مسافرت می کند ؟

جناب روحانی به عنوان یک دانش آموخته ی جامعه شناسی صداقت با مردم ، بیان درست آمارها ، کمک خواستن از مردم و مهمترعدم دروغ و بیان مشکلات بهترین شیوه برای حل بحران بوده ، بنابراین جای تلاش برای آمارسازی آغشته با مصلحت اندیشی کاذب صداقت را پیشه کنید.

آقای رییس جمهور حال استان گیلان اصلا مساعد نیست به ایام فصل کشاورزی برنج نزدیک می شویم که طبق نمودار بهداشت جهانی فصل اوج گیری ویروس کرونا نیز است  از دولت انتظار می رود بجای شماتت ، قهر، آمار سازی ها و تدبیرمسافرت ها برای مردم گیلان به خصوص ، تدبیری عاجل اندیشه کند .

و درآخر جناب روحانی کادر درمان و پزشکی کشورمان به خصوص در استان گیلان  امروز صرفا نیازمند یک پیام تقدیر و تشکر نیستند لذا امنیت جانی و روانی کادر پزشکی و درمان نیازمند اقدام و تجهیزات ویژه می باشند .

نرجس محمد دوست لشکامی

عضو شورای شهر اسلامی آستانه اشرفیه / گیلان

۱۵ اسفند ۹۸

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.