موج جدید انتصابات در استانداری گیلان

0 1,101

استانداری گیلان به زودی تغییر و تحولاتی در بدنه‌ی مدیریتی خود خواهد دید که آغاز رسمی مجلس یازدهم درماه آینده و همچنین سیاست وزارت کشور مبنی بر نحوه انتخاب مدیران، بر آن سایه افکنده است.

به نقل از دیار میرزا، شنیده‌ها حاکی از این است که « علی اوسط اکبری مقدم» که در ایام بحران برف انتقاداتی به نحوه عملکرد او وارد آمده بود با معاونت عمرانی استانداری گیلان وداع خواهد کرد. از «سیروس شفقی » فرماندار کنونی لنگرود به عنوان یکی از گزینه های جدی تصدی این سمت نام برده می شود.

همچنین با توجه به بازنشستگی «میرشمس مومنی زاده» فرماندار کنونی شهرستان رشت، «علی فتح اللهی» فرماندار پیشین تالش و صومعه سرا جدی‌ترین گزینه برای انتخاب به عنوان فرماندار شهرستان رشت است.

از اداره کل مدیریت بحران استانداری گیلان نیز خبر می‌رسد که به زودی « امیر مرادی» مدیرکل سابق پدافند غیرعامل گیلان جایگزین « رضا اسلامی» در این سمت خواهد شد. رضا اسلامی نیز به عنوان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گیلان جایگزین « علی باقری » در این سمت می شود تا پایان ماموریت او در گیلان اعلام شود.

اداره کل امنیتی و انتظامی و همچنین پدافند غیرعامل استانداری گیلان نیز از تغییرات بی‌نصیب نخواهند ماند و « محمدحسین شاهکوئی»  به عنوان گزینه اصلی مدیرکل امنیتی و انتظامی مطرح است. همچنین از « ابراهیم چراغی» نیز به عنوان گزینه حضور در پدافند غیرعامل استانداری گیلان یا فرمانداری رضوانشهر نام برده می‌شود.« سیدعیسی مهدوی » فرماندار کنونی تالش نیز گزینه جدی جایگزینی ساحره میرسیدی در دفتر فنی استانداری گیلان است.

همچنین باتوجه به بازگشت به کار «محمود باقری خطیبانی » عضو شورای چهارم رشت به استانداری گیلان از او به عنوان دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز نام برده می شود، سمتی که هم اکنون در اختیار امیر مرادی است.

گمانه زنی ها حکایت از آن دارد که فرمانداری رودبار و بندر انزلی نیز تغییر و تحوالاتی را به خود خواهد دید و از «حسن صفری» معاون سیاسی، امنیتی فرمانداری انزلی به عنوان گزینه جدی جانشینی «حیدری آزاد» در انزلی نام می برند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.