کالاهای اساسی برای سه ماه آینده ذخیره سازی شدند

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی گیلان؛

144

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی گیلان از توزیع کالاهای اساسی و ذخیره سازی این کالاها برای سه ماه آینده خبر داد.

«قاسم جوادزاده» مقتدر در گفت وگو با خبرنگار مرور، اظهار کرد: در حوزه تامین کالاهای اساسی به ‌اندازه کافی ذخایر مورد نیاز استان تا حداقل سه ماه آینده تامین شده است و هم اکنون ۱۰۰ تن شکر خانوار و ۵۰ تن مرغ منجمد مورد نیاز نهادهای حمایتی، مراکز صنعتی و بیمارستانها و اداره کل زندانها، علاوه بر تامین روزانه حدود ۳۰۰ تن مرغ گرم در حال توزیع است.

وی افزود: به منظور تامین نیاز استان به گوشت قرمز و کنترل قیمت بازاری گوشت قرمز از طریق انجمن واردکنندگان موادخام دامی، گوشت منجمد گوساله و گوسفندی بدون محدودیت از طریق ذخایر بخش خصوصی با قیمتهای مصوب در فروشگاه‌های بزرگ و مراکز عرضه دارای مجوز درحال توزیع است.

جواد زاده به ثبت عملیات‌های بازرسی در سامانه سیمبا اشاره کرد و افزود: در بازه زمانی اول فروردین لغایت ۱۴ خرداد ماه ۱۴۰۳، تعداد ۱۲۵۳ عملیات بازرسی توسط بازرسان سازمان جهاد کشاورزی گیلان انجام و در سامانه سیمبا ثبت شده است.

وی ادامه داد: از این تعداد بازرسی، ۱۷۴ مورد تخلف محرز شده به ارزش ۱۴۷۳۵ میلیون ریال ثبت شده است.

جوادزاده افزود: نظارت و بازرسی بر کلیه مراکز تامین کالا، کارخانجات صنایع تبدیلی( با یک مرحله تبدیل) واحدهای تولیدی محصولات کشاورزی و دامی، انبارها، سردخانه ها( ثبت ورود و خروج سامانه ها)، کشتارگاه‌ها و گلوگاه‌های عرضه کالا تا سطح بنکداری توسط بازرسان جهاد کشاورزی انجام می‌شود.

جوادزاده معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی گیلان تاکید کرد: شکر مورد نیاز واحد‌های صنفی و تولیدی از طریق بازارگاه در حال توزیع است و واحد‌های صنفی و تولیدی می‌توانند در سامانه مذکور شکر مورد نیاز خود را برای استمرار تولید و فعالیت دریافت کنند.

نظرات بسته شده است.