آتش سوزی در استادیوم وحدت آستارا

0 479

وزش باد گرم که از دو روز گذشته در گیلان ادامه دارد موجب وقوع خساراتی در بخشهای زیر ساختی از جمله پارگی سیمهای برق و آتش سوزی علفزارها شد. شب گذشته نیز بخشی از سکوهای تماشاگران استادیوم وحدت آستارا در آتش سوخت و خساراتی را به این مجموعه‌ی قدیمی ورزشی شهرستان وارد کرد.

«وحید خاصی پور» رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مرزی بندر آستارا در خصوص آتش سوزی استادیوم وحدت گفت: صندلی های تازه نصب شده ضلع جنوبی سکوهای این استادیوم، دچار حریق شد و خسارت قابل توجهی به این بخش وارد شده است.

وی با بیان اینکه این حادثه می‌تواند عمدی باشد، افزود: به شدت در شوک و ناراحتی از این اتفاق هستیم و در برآوردهای اولیه یکصد صندلی و علاوه بر آن قسمت هایی از پیست سلامت که در چند روز آینده افتتاح می شد، مورد آسیب قرار گرفته و تا این لحظه خسارت ۴۰ میلیون ریالی به این مجموعه وارد شده است.

وی با بیان اینکه به محض وقوع این حریق، مأموران آتش نشانی و پلیس، در محل حادثه حاضر شدند، ادامه داد: به دلیل وزش باد گرم و پلاستیکی بودن صندلی ها، اطفای حریق زمان بر بود که آتش نشانان با تلاش های مستمر موفق شدند آن را مهار کنند.

خاصی پور با تأکید بر نبودن هیچ گونه تأسیسات در آن بخش استادیوم که منجر به آتش سوزی شد، افزود: به طور یقین عوامل انسانی در این حادثه دخیل است که میزان خسارت و عمدی و یا غیرعمدی بودن آن توسط کارشناسان در دست بررسی است.

گفتنی است استادیوم وحدت آستارا در حدود ۵۵ سال پیش احداث شده است و عملیات احداث چمن مصنوعی و پیست سلامت دور این چمن و صندلی های سکوهای تماشاگران این استادیوم در سال جاری محقق شده بود. طرح بازسازی ورزشگاه وحدت آستارا قرار بود تا چند روز دیگر افتتاح شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.