سومین آبستراکسیون اعضای شورای شهر رشت در یک ماه گذشته

0 528

در طی یک ماه گذشته برای سومین بار پیاپی جلسه شورای شهر رشت به علت عدم حضور اکثریت اعضای شورا به حد نصاب نرسید و برگزار نشد.
دراین جلسه تنها اسماعیل حاجی پور، محمد حسن عاقل منش، فرهام زاهد، حامد عبدالهی، حجت جذب و محمد حسن علیپور حضور داشتند.
حضور نیافتن اعضای شورا در جلسات در حالی اتفاق می افتد که بر طبق قانون پس از سه جلسه متوالی برگزار نشدن شورا، جلسه چهارم شورا بایستی بر اساس درخواست شهردار و جلسه پنجم با درخواست فرماندار برگزار شود.
پیش از این «اسماعیل حاجی پور» رییس شورای شهر در نشستی که روز قبلتر با خبرنگاران داشت با بیان اینکه در توسعه شهر خیلی عقب هستیم و همه اعضای شورا باید پای کار باشند گفته بود: دعوا در شورا به اتمام رسیده است. وی همچنین تاکید داشت اگر اعضا از رای خود پشیمان هستند حاضر است که از ریاست شورا کنار برودَ.
از سوی دیگر «بهراد ذاکری» دیگرعضو شورا پیشتر با تاکید براستفاده از آبستراکسیون توسط اعضا گفته بود که شنیده شده برخی اعضا معتقدند چینش کمیسیون‌ها بدون توجه به تخصص وجایگاه افراد درشورا صورت گرفته و به هر قیمتی حاضر نیستند در هر جلسه‌ای شرکت کنند.
اما دراین میان «حامد عبدالهی» که پرسابقه ترین عضو غیبت کننده در شورای شهر رشت است از دستگاه‌های ناظر از جمله فرمانداری، استانداری، سازمان بازرسی و دادستانی رشت خواستار ورود به موضوع شده است.
وی گفت: حدود یک ماه است که جلسات شورای رشت معطل‌مانده و باید مشخص شود که برخی همکاران شورایی به دنبال چه چیزی هستند. لذا باید تکلیف شهر و شهروندان مشخص شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.