لغو بازی دربی گیلان در لیگ دسته اول کشور

تعطیلی کلیه مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشو ر تا 14 فروردین

0 290

بعد از اینکه روز گذشته فدراسیون فوتبال کشور تمامی مسابقات لیگ برتر را تا تاریخ ۱۴ فروردین تعطیل اعلام کرد، امروز خبر رسید سازمان لیگ فوتبال کشور تمامی مسابقات لیگ های فوتبال باشگاهی در دسته اول، دوم و سوم را تا پایان اسفند ۱۳۹۸ تعطیل کرد.

تعطیلی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال در حالی امروز اعلام شد که در طی هفته گذشته تیمهای گیلانی حاضر در این مسابقات به دلیل قرار گیری این استان در کانون بحران کرونا، بارها درخواست لغو مسابقات خود را به فدراسیون داده بودند.

درهمین رابطه «افشین ناظمی» مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت گفت : پیرو دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا ، مسابقات لیگ های فوتبال کشور در رده های مختلف تا پایان اسفند ماه سال جاری به تعویق افتاد که با توجه به این امر دربی گیلان در لیگ دسته اول و بازی تیمهای سپیدرود رشت با ملوان بندرانزلی نیز لغو شد.

ناظمی افزود : قرار است رقابتهای لیگ دسته اول کشور و سایر لیگ ها پس از تعطیلات نوروز از سر گرفته شود که برنامه جدید مسابقات فوتبال باشگاهی از سوی سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام خواهد شد که با توجه به این امر، بازی تیمهای سپیدرود و ملوان انزلی نیز فروردین ماه برگزار می شود.

وی با اشاره به نامه مشترکی مدیران باشگاه های سپیدرود، داماش و ملوان انزلی به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به جهت درخواست لغو بازیها گفت: قرار بود تمیهای فوتبال سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی دوشنبه هفته آینده درهفته بیست و هشتم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت رو در روی هم قرار گیرند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.