ما گیلانی‌ها، خدایی نداریم؟

انتقاد دلخوش از بی توجهی به وضعیت امامزاده ابراهیم شفت؛

0 133

با گذشت یک ماه از حادثه آتش سوزی روستای چوبی امامزاده ابراهیم شفت، بی توجهی به وضعیت مردم تذکر انتقادی نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی را به همراه داشت.

در جلسه علنی امروز «محمدکاظم دلخوش اباتری» نماینده صومعه‌سرا با اشاره به آتش سوزی امامزاده ابراهیم شفت گفت: بیش از ۱۳۰ خانه در حادثه آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت از بین رفتند؛ اکنون خانوارها در چادر به‌سر می‌برند. آیا ما گیلانی‌ها خدایی نداریم؟ چرا به وضعیت مردم توجه نمی‌شود؟!

نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: جان باختن تعدادی از هموطنان در حادثه سیل خراسان رضوی را تسلیت می‌گویم اما در آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت که همه سازه‌ها چوبی بودند، خسارت زیادی وارد شد؛ اکنون یک ماه و نیم از این حادثه می‌گذرد. چرا به وضعیت مردم توجه نمی‌شود؟ انتظار داریم تیمی از مجلس شورای اسلامی ابعاد این موضوع را دنبال کرده و گزارشی تهیه کند.

در ادامه نیز «عبدالرضا مصری» نایب رییس مجلس شورای اسلامی که ریاست جلسه علنی را برعهده داشت در پاسخ به تذکر دلخوش گفت: کمیسیون عمران به این مساله با جدیت ورود کرده و اکنون که خانه‌های مردم خراب شده و آن‌ها پناهی ندارند باید فکری برای این موضوع شود.

لازم به ذکر است: روز گذشته فرماندار شهرستان شفت از آغاز عملیات آوار برداری در شهرک امام زاده ابراهیم خبر داده بود.

«مهدی نقدی» گفت: از فردای روز حادثه کارشناسان بنیاد مسکن برای نقشه برداری و مشخص شدن حریم افراد وارد امام زاده ابراهیم شدند، و در حال حاضر همه کارشناسی‌ها برای واحدهای آسیب دیده انجام شده است.

فرماندار شفت با اشاره به پرداخت خسارت بیمه به ساکنین امامزاده ابراهیم تصریح کرد: بررسی بیمه انجام شده و به زودی روند پرداخت بیمه در همین شهرک با چک رسمی بیمه به افراد آسیب دیده انجام خواهد شد.

پیشتر معاون بنیاد مسکن کشور، از پرداخت ۳۵۰ میلیون وام ۴ درصد با باز پرداخت ۲۰ ساله برای افراد آسیب دیده روستای امامزاده ابراهیم شفت خبر داده بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.