آزاد سازی سواحل منطقه آزاد انزلی

دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور دستور داد:

3 1,531

به دنبال دستور معاون رییس جمهور به دستگاههای اجرایی برای آزاد سازی سواحل، دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی از آزاد سازی سواحل منطقه آزاد انزای تا ۴۸ ساعت آینده خبر داد.

«سعید محمد» ‌در جریان سفر معاون اجرایی رئیس جمهور برای بازدید از اجرای طرق آزادسازی سواحل در منطقه آزاد انزلی گفت: تا ۴۸ ساعت آینده باید تمامی متصرفات ساحلی منطقه آزاد انزلی عقب نشینی، آزادسازی و پاکسازی شود.

وی اظهار کرد: تمامی این حریم باید طبق قانون و دستور رئیس جمهور برای عموم بازگشایی شود و فقط بخش‌های تجاری و بندری در دست مجموعه بندر به دلیل فعالیت های تجاری قرار داشته باشد و باقی متصرفات باید آزاد شود.

درهمین رابطه امروز «سیدصولت مرتضوی» به ‌منظور پیگیری دستور آیت الله رئیسی برای آزادسازی مناطق ساحلی توسط دستگاه‌های دولتی وارد گیلان شد. پیگیری اجرای دو دستور رئیس جمهور برای احیای تالاب انزلی و دو رودخانه گوهررود و زرجوب از دیگر برنامه‌های سفر معاون اجرایی رییس جمهور به گیلان اعلام شده است.

لازم به ذکر است: ۲۷۰ کیلومتر از سواحل کشور در گیلان واقع‌شده که ۷۹ کیلومتر و به مساحت ۲۱۰ هکتار در ۳۹ نقطه در تصرف دستگاه‌های مختلف دولتی قرار دارد که باید آزادسازی شود.

3 نظرات
  1. حاتم منفرد می گوید

    چنین شعارهایی تاکنون زیاد شنیده شده است
    اگر موارد مربوط به سپاه ، انجام شد
    میتوان به واقعی بودنش امیدوار بود

  2. محمود انتظاری می گوید

    ۱-حسن رود بندرانزلی ، قبل از منطقه آزاد
    بخش وسیعی از ساحل توسط سپاه اشغال شده است و ورود به آن تحت بهانه منطقه نظامی ممنوع است
    ۲-بخش غربی همین منطقه اشغال شده ، در دست نیروی دریایی
    ۳- قبل تر دست بخش وسیعی در اشغال اطلاعات است
    پیداکنید پرتقال فروش را

  3. د می گوید

    در مورد مجتمع مسکونی سپاه به بهانه مسایل امنیتی میگویند باید خاص باشد، همه مناطق دیگر هم یک استثنا دارند.
    اگر مساله امنیتی هست مجبور نیستند بیاییند لب دریا . انطرف تر مجتمع م یساختند. نمیشود بروند روی رودخانه ، لب دریا ، در دل جنگل بعد بگویند امنیتی است. بروند جای دیگری مجتمع بسازند و مسایل امنیتی را هم رعایت کنند این مجتمع را بدهند به مردم عادی و حریمش را هم باز کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.