تصویب اصلاحیه بودجه ۱۴۰۰ شهرداری رشت به تعویق افتاد

0 334

در یکصد و نود و چهارمین جلسه شورای شهر که روز گذشته برگزار شد، تصویب اصلاحیه بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری رشت به تعویق افتاد. این درحالیست که کلیات بودجه سال جاری شهرداری رشت در روزهای  پایانی اسفندماه  گذشته ازسوی  شورای این شهر به تصویب رسید اما تصویب اصلاحات مورد نظر آن به فروردین ماه موکول شده بود.

گفتنی است پیش از این مبلغ بودجه پیشنهادی شهرداری رشت در سال ۱۴۰۰،  یک هزار و ۲۴۰ میلیارد تومان پیشنهاد شده بود که از این مبلغ سهم بودجه جاری  ۵۶۳ میلیارد تومان سهم بودجه عمرانی ۶۷۷ میلیارد تومان در نظر گرفته شد. در نهایت اعضای شورا با اعمال برخی تغییرات و افزایش‌ها در بندهایی از بودجه پیشنهادی شهرداری رشت در سال ۱۴۰۰ با کلیات آن به مبلغ یک هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان موافقت کردند.

در عین حال اصلاحیه بودجه سال جاری شهرداری با ۵۵۳ میلیارد تومان در بخش جاری(۴۵درصد)  و ۶۹۷ میلیارد تومان (۵۵درصد ) در بخش تملک دارایی ها و عمرانی مطرح شد. همچنین در اصلاحیه بودجه، از ۲۸۱ پروژه عمرانی پیشنهادی شهرداری، شورا ۱۲ پروژه عمرانی را در اولویت قرار گرفت و ردیف و اعتبارات جدید برای آن ها تعیین شد. از اینرو برای بررسی تغییرات انجام شده در اصلاحیه بودجه ۱۴۰۰ شهردار رشت، مقرر شد یک جلسه تلفیق دیگر با حضور اعضای شورای شهررشت  تشکیل شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.