مرور برنده دو مقام شد

در نخستین جشنواره فصلی رسانه های گیلان؛

1 163

در اختتامیه نخستین جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان از پایگاه تحلیلی خبری مرور در دو بخش گزارش و یادداشت، تقدیر شد.

«وحیده اسماعیلی» در بخش یادداشت و « الهام کیانپور» در بخش گزارش، رتبه‌های سوم نخستین جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان را کسب کردند.

در اولین جشنواره «فصلی رسانه‌های گیلان» که با هدف نقش آفرینی جامعه خبری در توسعه استان و معرفی فرصت‌ها و ظرفیت‌های رسانه‌ای گیلان برگزار شد، «میلاد ابراهیمی» مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان اظهار کرد: جشنواره فصلی رسانه‌های استان در محورهای «فرزندآوری، جوانی جمعیت و بحران سالمندی»، «مدیریت شهری و مشارکت شهروندان»، «رشت، شهر خلاق خوراک»، «اقتصاد کشاورزی و صنایع تبدیلی»، «نشاط آفرینی اجتماعی و امیدآفرینی»، «نقش منطقه آزاد انزلی در توسعه مبادلات تجاری»، «پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی»، «آسیب شناسی چالش‌های صنعت و معدن» و «کودک و نوجوان» برگزار شد.

وی افزود: از ۴۳۴ اثر ارسالی در بخش‌های یادداشت و مقاله، گزارش و عکس به دبیرخانه پس از داوری، ۹ اثر برتر و یک رسانه برگزیده معرفی شدند.

لازم به ذکر است: رسانه مرور در این جشنواره دو مقام کسب کرد. الهام کیانپور، با گزارش زبان مادری، جدال بقا و افول یک سرمایه اجتماعی رتبه سوم بخش گزارش و وحیده اسماعیلی با یادداشت کمپ لنگرود، ابهامات و گمانه‌ها نیز حایز رتبه سوم در بخش مقاله و یادداشت شدند.

1 نظر
  1. ارمک می گوید

    تبریک به تیم مرور و مدیر مسئول و سردبیر محترم
    مانا باشید و همیشه منحصر به فرد و ویژه🌻🙏

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.