عکاس جنگل به آسمان کوچید
عکاس قصههای جنگل و مه درگذشت. او عکس میگرفت و در عکسهایش آوازِ باد و باران و عطرِ خاک و درخت جاری بود. او عکس میگرفت و عکسهایش از روشنای آب و رازآلودی مه نشان داشت و روایت اندوه و امید در چشمهای آدمیان بود.
«محمد کوچکپور کپورچالی» سال ۱۳۳۴ در روستای کپورچال شهرستان بندرانزلی چشم به جهان گشود. وی جهان را دیگرگونه دید و از سال ۱۳۶۲ بر آن شد تا با یک دوربین عکاسی ابتدایی روسی، عکاسی را آغاز کند و دیگران را نیز در تماشای آنچه که میبیند، همراه سازد.
استاد کوچکپور بی آنکه آموزشی دیده باشد پا در…