درخواست استاندار از فدراسیون فوتبال برای دربی

0 457

درپی صدورحکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره محرومیت تماشاگران تیم های فوتبال سپیدرود و داماش دردیدارحساس شهرآورد بزرگ شمال درهفته سیزدهم لیگ دسته یک فوتبال،« ارسلان زارع » استاندار گیلان در نامه ای به  رئیس فدراسیون فوتبال کشور خواستار برگزاری این شهرآورد با حضور تماشاگران رشتی شد.

استاندار گیلان در این نامه‌ خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال کشور خواست موضوع محرومیت تماشاگران تیم‌های فوتبال داماش و سپیدرود از تماشای شهرآورد شمال، به بازی‌های آتی موکول شود.

در متن این نامه آمده است: مردم شریف و ورزش دوست استان علی الخصوص شهرستان رشت همواره نگاه ویژه ای به بازی های این دو تیم بومی و ریشه دار داشته اند و محرومیت آنان در این هفته به صلاح نیست. به منظور فراهم کردن بسترهای فضای شور و نشاط اجتماعی و امیدآفرینی در قشرجوان و هواداران دو تیم به عنوان سرمایه های اصلی ورزش حرفه ای، اجرای احکام محرومیت تیم های داماش وسپیدرود تبدیل یا با نظر فدراسیون فوتبال به هفته های آتی موکول شود تا شهرآورد سپیدرود و داماش با حضور تماشاگران برگزار شود.

تماشای دربی حق مردم رشت است

پیش ازاین نیز«اسماعیل حاجی پور» مالک تیم فوتبال داماش رشت در واکنش به این محرومیت گفت: پیرو اعتراض به استیناف از طریق استاندار محترم هم پیگیرحقوق فوتبالدوستان رشتی هستیم.

حاجی پور درباره حکم محرومیت درنظر گرفته شده برای هواداران داماش افزود: به شدت به این حکم معترض هستیم و برای ما ابهامات زیادی وجود دارد. چطورممکن است چنین حکم سنگینی را برای یک دیداری که پنجاه روز پیش برگزار شده و تازه درآن داماش هم مهمان بوده صادر کنند و به یکباره و پس از اتفاقات رخ داده در هفته جاری در فاصله هفتاد و دو ساعت تا برگزاری دربی به ما اعلام کنند.

وی گفت: بازی گل ریحان و داماش درکرج در تاریخ سی ام شهریور برگزار شده بود. رای انضباطی آن در تاریخ چهاردهم آبان صادر شده ولی در آخر وقت اداری روز گذشته و در آستانه بازی داماش و سپیدرود به ما ابلاغ شده تا فرصت چندانی هم برای تجدید نظر خواهی در استیناف برای ما وجود نداشته باشد. خواهان دریافت پاسخ خود در خصوص این موارد هستیم. از هواداران نیز مثل همیشه انتظار صبوری و خویشتن داری داریم.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.